Ładowanie
Jeszcze chwilkę

Ty zajmij się biznesem,
sprawy techniczne zostaw nam


Wszystko czego potrzebujesz, żeby sprzedawać w internecie.
Jeden login, jedno hasło i natychmiastowy dostęp do narzędzi
nowoczesnego marketera.




Autoresponder


Kreator stron


PopUp i Widget


Feedback




Kontakter


Remarketing


Ankiety


Sprzedaż




Automation


GetPush



JAK ZDOBYĆ TYLU KLIENTÓW,
ILU CHCESZ?

Do WSZYSTKICH SPRZEDAWCÓW INTERNETOWYCH,
KTÓRZY CHCĄ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ KORZYSTAJĄC Z GETALL


Czytaj artykuł



Jeśli chcesz zamienić wizyty na stronie w dobrze płacących klienów , to przeczytaj każde słowo na tej stronie. Ponieważ zaraz zobaczysz jak wprowadzić inteligentny marketing, dopasowany do zachowań klientów na Twojej stronie.

I nie ważne w jakiej jesteś branży, bo metoda o której mowa pozwala sprzedawać więcej i częściej w dowolnym rynku.

Dlaczego to działa?

Tak naprawdę Istnieją tylko 2 metody sprzedaży przez internet.

  • Po kliknięciu w reklamę klient przechodzi do sklepu lub oferty.
  • Po kliknięciu w reklamę klient przechodzi do strony, gdzie musi podać adres email (metoda oparta o budowanie listy adresowej).
Każda z tych metod ma plusy i minusy:



Co ciekawe druga metoda jest znacznie skuteczniejsza, a mniej popularna.
Dlaczego druga metoda jest znacznie skuteczniejsza?

Fachowcy od marketingu udowodnili, że klient nie kupuje z 2 powodów:

  • nie potrzebuje produktu
  • lub nie ufa sprzedawcy.

Za pomocą reklamy zazwyczaj firma ściąga właściwe osoby na stronę. Jednak one nie decydują się na zakup, bo brakuje czynnika, jakim jest zaufanie.

Spójrz na siebie.

Pójdziesz do dentysty, którego znasz i któremu ufasz ? Czy może do zupełnie obcej osoby ?
Zazwyczaj ludzie wybiorą tego sprzedawcę, któremu ufają

Sprzedaż za pomocą listy różni się tym, że najpierw budujesz zaufanie, a potem sprzedajesz.

Całkowicie odwrotnie, niż robi większość sprzedawców.

Stąd sprzedaż do listy wynosi od 10 do 30%. Gdy typowa sprzedaż "na sklep" waha się od 0.05-2%.

Drugim silnym bodźcem zakupowym jest limitowanie oferty.

Założę się, że słyszałeś o Black Friday (czarny piątek) w USA. W tym dniu ludzie są skłonni wybić zęby sąsiadowi, byle kupić produkt taniej?

Black Friday wykorzystuje 2 cyngle psychologiczne "obniżka cen i skrócenie czasu na podjęcie decyzji (deadline)".

Gdy oferta jest limitowana, przestajemy myśleć logicznie, włączamy emocje.

Szerzej ten fenomen wyjaśnia profesor psychologi Robert Cialdini w swojej książce "Wywieranie wpływu i manipulacja"

Teraz jakie są wady i zalety pierwszej i drugiej metody:



Plusem pierwszej metody jest ciągła sprzedaż. Kupujesz reklamę, odsyłasz ludzi do oferty i jeśli masz szczęście system jest rentowny.

Z tymże około 99% ruchu na stronie marnujesz.
A co byś powiedział, gdybyś przestał marnować budżet reklamowy i skupił się na budowaniu listy?

Oto jak zacząć budować listę i podnieść sprzedaż.

1. Squeeze Page.
Załóżmy, że Twoim produktem są męskie koszule. Pierwszym krokiem jest utworzenie strony squeeze page.

Celem tej strony jest tylko i wyłącznie pozyskanie adresów mailowych od zainteresowanych osób.

W tradycyjnym modelu potencjalny klient wchodzi na stronę i zazwyczaj ją opuszcza.

Tymczasem w modelu opartym o listę adresową pozyskujemy jego adres e-mail. Mając adres e-mail potencjalnego klienta mamy wielokrotnego powtórzenia naszego komunikatu.

Co oznacza, że możemy wysłać nawet 1000 wiadomości, ściągając potencjalnego klienta na stronę, wtedy gdy tego chcemy (nie płacąc za reklamę).

W przeszłości stworzenie strony squeeze page (przechwytującej) wymagało specjalistycznej wiedzy. Dziś utworzenie takiej strony trwa około 5 minut (nawet jeśli jesteś laikiem).

Po pierwsze rejestrujesz konto w GetALL.pl i korzystasz z "jazdy próbnej" za 9.70 zł na 30 dni.



Logujesz się do kreatora stron i tworzysz nową stronę. Z wielu dostępnych opcji wybierasz „strony przechwytujące” i z poziomu przeglądarki tworzysz stronę.



Teraz wystarczy wcisnąć „zapisz”. Twoja strona jest już gotowa. Możesz ją umieścić na własnej stronie, albo na naszym serwerze.

Skuteczność takiej strony zależy od źródła ruchu.

Średnia wynosi od 30-50%. To całkiem sporo, gdyż takiego leada (potencjalnego klienta) możemy ściągać ponownie do naszej oferty wielokrotnie (nie płacąc za reklamę).

Tworzysz wewnętrzny rynek klientów i za każdym razem, gdy chcesz coś sprzedać, wysyłasz mailing. Tym samym nie musisz szukać klientów przez płatną reklamę. Dodatkowo stały kontakt z bazą buduje zaufanie i status eksperta rynkowego. A to ważne, gdyż ludzie wolą kupować od ekspertów w danej branży.
2. Lead Magnet.

Drugim krokiem jest stworzenie darmowej przynęty. Ludzie nie wpiszą maila za darmo. Musimy ich legalnie przekupić. Zatem, lead magnet ma dwie funkcje:

  • Zdobywamy adresy mailowe w zamian za naszą przynętę
  • Zyskujemy status eksperta przez instrukcje jakie są w lead magnecie.

Załóżmy, że ktoś chce kupić koszulę.

Klient jest zazwyczaj nieświadomy tego jaką wybrać. W naszym raporcie edukujemy klienta jak ocenić wartość materiału, szycie kołnierza, przyszycie guzików itd.

Co dzięki temu zyskujesz?

Klient ma świadomość tego jaką koszulę wybrać, a przy okazji traktuje Cię jako eksperta branżowego.
To ważne, gdyż ludzie chętniej kupują od ekspertów lub liderów w branży.

Spójrz na lekarzy.

Wystarczy biały kilt, aby nikt nie podważał decyzji lekarza. Tak właśnie działa potęga autorytetu.

Lead magnetem może być:
  • raport
  • artykuł
  • nagranie wideo
  • webinar
  • mapa myśli
  • DVD
  • darmowa próbka produktu
  • itd.
Przygotowanie darmowego materiału trwa około 20-30 minut. Do stworzenie nie trzeba żadnego profesjonalnego sprzętu.

Mój lead magnet jest zazwyczaj artykułem lub nagraniem wideo.

Oczywiście wszystko przygotowujesz w Getall.pl

Patrz.



Nasze badania pokazują, że nie ważne jaką formę lead magnetu wybierzesz. Twoja próbka musi zawierać tylko dobry kontent. Im lepszy kontent, tym zyskujesz szybciej zaufanie.  

3. Kampania.

Samo zdobycie maila od potencjalnego klienta jeszcze nie gwarantuje sprzedaży. Musimy przygotować kampanię, a najlepiej całą sekwencję kampanii.

Istnieje wiele kampanii.

Zaraz zobaczysz jedną z nich. Dzięki niej zdobędziesz zaufanie, wyróżnisz się na tle konkurencji i natychmiast zwiększysz sprzedaż.

Celem tej kampanii jest pozyskanie zaufania i autorytetu. Polega na przygotowaniu 4 nagrań wideo.

Nagrania mają:
  • edukować
  • motywować
  • i inspirować rynek.
Każde kolejne nagranie podnosi zaufanie do Twojej marki.



Spójrz na wykres:





Czerwona linia demonstruje wzrost zaufania w czasie. Na początek zaufanie jest zerowe. Każde kolejne nagranie podnosi poziom zaufania do marki.

Tym samym rozpalamy chęć kupienia produktu.

Kampania o której mowa nazywam kampanią "Ojca Chrzestnego" (lub rozgrzewającą).

Dlaczego?

Jeśli widziałeś film z pewnością wiesz, że Don Corleone najpierw pomagał ludziom rozwiązywać ich problemy, a pewnego dnia prosił o przysługę.

Tutaj znów wykorzystujemy prostą regułę wywierania wpływu "WZAJEMNOŚĆ". Kampanią "Ojca Chrzestnego" użytkownicy GetALL są w stanie zarobić od 20-40 tysięcy miesięcznie.

Nie twierdzimy, że uzyskasz podobne, albo zbliżone wyniki, ale nie lekceważ tej metody.

Niestety, pomimo wysokiej skuteczności takiej kampanii, odkryłem coś szokującego:

Większość osób nie zobaczy Twoich nagrań nawet jeśli masz zabójczy kontent.

Dlaczego?

Ludzie zapisują się na listę adresową, a potem tylko 50% z nich kliknie w link i przejdzie do widea.

Niestety. Taka ludzka natura.

I tutaj z pomocą przychodzi nam Inteligentny Marketing Automation i Autoresponder w Getall.pl

Ten inteligentny system jest wstanie wykryć, czy ktoś ogląda Twoje nagranie i wysłać spersonalizowaną wiadomość.

Dlaczego to takie ważne?

Nie ma sensu wysłać klientowi nagrania numer 2, jeśli nie zobaczył pierwszego. Jednak dobry autoresponder jest wstanie wykryć zachowanie klientów i dostosować akcję do behawioralnych zachowań listy.




Bez wiedzy technicznej ustawisz, że jeśli ktoś wejdzie na stronę z nagraniem, dopiero następnego dnia otrzyma kolejne nagranie.

Ma sens?

Tak jak powiedziałem. Nie ma sensu wysyłać kolejnych nagrań, jeśli ktoś nie widział pierwszych.

Oczywiście Inteligentny autoresponder w Getall.pl można zintegrować również ze sklepem internetowym.

Załóżmy, że wysyłasz ofertę marynarek. Gdy klient przegląda stronę, w tym samym czasie autoresponder wysyła kupon rabatowy.

Możliwości mamy od groma. Ważne, aby ustawić system tak, aby dopasował się do behawioralnych zachowań ludzi na naszej liście adresowej.

Podsumowując. Jeśli chcesz zamienić wizyty na stronie w stale płacących klientów zapomnij o typowym modelu odsyłania zainteresowanych z reklamy bezpośrednio do oferty.

Ten model pomimo niektórych plusów, marnuje 99% ruchu.

I rzadko kiedy jest rentowny!

Skup się na budowaniu listy i tworzeniu wewnętrznego rynku. Rynku stały, wiernych fanów Twojej marki. Mając taki rynek możesz sprzedawać swojej liście bez kupowania reklam.

Teraz pytanie zasadnicze.

Czy chcesz wypróbować bez zobowiązań ten system w Twoim biznesie?

P.S Jeśli chcesz zwiększyć zyski i podnieść sprzedaż musisz prowadzić swój marketing inaczej niż reszta sprzedawców na rynku.

P.P.S Pamiętaj, że nic nie ryzykujesz, ponieważ otrzymujesz od nas 30 dniowy okres testowy za 9.70 zł i w każdej chwili możesz zrezygnować z naszych usług. Wystarczy jeden e-mail



Wybierz poniżej swój pakiet i zamień
wizyty na stronie w stale płacących klientów



KONTAKT
Skontaktuj się

Biuro Obsługi Klienta (tel. 12 333 70 14 oraz 17 789 10 66) czynne jest codziennie od 10:00 - 17:00. Opieka techniczna przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.

Getall.pl należy do TFB Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-150 Kraków, ul. św. Filipa 23/4) zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia Wydział XI Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000499144, Kapitał zakładowy: 5 000 zł, NIP 6762474679, REGON 123048916