Ładowanie
Jeszcze chwilkę

Ty zajmij się biznesem,
sprawy techniczne zostaw nam


Wszystko czego potrzebujesz, żeby sprzedawać w internecie.
Jeden login, jedno hasło i natychmiastowy dostęp do narzędzi
nowoczesnego marketera.




Autoresponder

Kreator stron


PopUp i Widget


Feedback




Kontakter


Remarketing


Ankiety


Sprzedaż




Automation


GetPush



WYSYŁAJ W PROSTY SPOSÓB ŁADNE E-MAILE
AUTOMATYZUJ SPRZEDAŻ I REALIZUJ CELE
NA PODSTAWIE ŚLEDZENIA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKA


Czytaj opis



Autoresponder to narzędzie do budowania listy mailingowej. Żeby klient kupował od Ciebie musi Ci zaufać. Być może czytałeś o tym w 11 książkach o sprzedaży.
To prawda, ale czy autor napisał Ci Jak to zrobić?

Według badań obserwatorzy potrzebują około 8 kontaktów z ofertą, żeby otworzyć portfele.

Dlatego w pakiecie przygotowaliśmy dla Ciebie innowacyjny autoresponder, który z automatu będzie budował relacje z każdym zainteresowanym.
To oznacza, że raz napisane przez Ciebie emaile staną się Twoją prywatną armią sprzedawców.

Pomyśl tylko jakie to daje Ci możliwości.

Gdy chcesz przekonać znajomą, żeby poszła na konkretny film do kina nie używasz tylko jednego argumentu.
Przekonujesz ją czasami kilka dni używając wielu argumentów.

Dlaczego sprzedając mielibyśmy postępować inaczej?

To narzędzie pozwala przekonywać do zakupu z automatu. Nie je, nie pije, nie kłóci się o podwyżkę. Nasz autoresponder to sekretarka i przedstawiciel handlowy w jednym.
Nie gotuje jeszcze obiadów, ale pracujemy nad tym :)
ŁADNE DLA OKA CZYTELNIKA WIADOMOŚCI

Wystarczy, że skorzystasz z Kreatora Wiadomości E-mail wbudowanego w autoresponder i zbudujesz w 3 minuty ładne e-maile.

Twoim czytelnikom na pewno spodoba się ich nowoczesny wygląd.

Nie martw się sprawami technicznymi. Ty prosto dodajesz gotowe elementy, uzupełniasz je treścią, a całą konwersją na skomplikowany kod, który będą rozumieć skrzynki pocztowe zostawiasz systemowi.
DOWOLNE USTAWIENIA DLA TWOICH LIST KONTAKTÓW

Wybierasz metodę zapisu pojedynczą (single opt-in) lub podwójną (double opt-in). Nie narzucamy Ci nic z góry.

Ustawiasz dowolne wiadomości lub przekierowania na dowolne strony po potwierdzeniu/zapisie osoby na listę.
99,15% DOSTARCZALNOŚCI E-MAILI

Dzięki umowom z Email Service Provider i wykorzystaniu profesjonalnej infrastruktury pocztowej jesteśmy w stanie zapewnić dostarczalność e-maili na poziomie 99%.

Mamy restrykcyjną politykę spamową i dbamy o jakość list adresowych w naszym systemie

Prowadzona przez firmę polityka "Zero Spamu" zapewnia wskaźniki ABUSE na poziomie 0,01%, dzięki czemu operatorzy pocztowi mają "zaufanie" do e-maili wysyłanych przez nasze serwery i nie odrzucają ich filtry antyspamowe.

Nasza reputacja u operatorów pocztowych to 99%.
Jeśli wskaźnik reputacji wynosi poniżej 80% operatorzy zrywają umowę na dostarczanie e-maili.
Możesz być więc spokojny o swoje e-maile.
IMPORT BAZ ADRESOWYCH

Jeśli masz legalne bazy e-mailowe i chcesz przenieść je od innych operatorów zrobisz to u nas ZA DARMO.

Przygotowany jest prosty kreator importu, dzięki czemu przeniesiesz bazy w prosty i łatwy sposób.

Jeśli jednak wystapią jakiekolwiek problemy z importem, np. nie odpowiedni format danych, zaimportujemy Twoją bazę "ręcznie" całkowicie BEZPŁATNIE.

SZYBKA WYSYŁKA TWOICH E-MAILI

Opracowaliśmy autorski i wielowątkowy algorytm, który GWARANTUJE błyskawiczną wysyłkę Twoich wiadomości.

Jeśli więc masz zaplanowany WEBINAR o 20:00, możesz wysłać przypomnienie nawet 20 minut wcześniej.

Gwarantujemy dostarczenie Twoich wiadomości w tym czasie do bazy 50.000 subskrybentów.
PERSONALIZUJ WIADOMOŚCI E-MAIL

Znasz kogoś kto lubi być traktowany "przemysłowo"?

My nie znamy.

Rozumiemy to, że po drugiej stronie łącza internetowego jest żywy człowiek, który chce poczuć indywidualne traktowanie.
Nikt nie lubi przecież masówek.

Z drugiej strony rozumiemy przedsiębiorców, którzy chcą mieć więcej wolnego czasu, a pisanie ręcznie e-maili do tysięcy osób byłoby nie wykonalne.

Dlatego daliśmy możliwość personalizacji wiadomości.
Teraz w prosty sposób ustawisz odpowiednie końcówki wyrazów - pasujące do płci, np. Ty był-aś, Ty był-eś, wstawisz imię w wołaczu lub jeśli masz taką potrzebę użyjesz zwrotu grzecznościowego.

A to wszystko bez wiedzy technicznej i na pełnym automacie.
ZAAWANSOWANE PARAMETRY KONTAKTÓW

W każdej wiadomości możesz wykorzystać indywidualne dane kontaktów jakie są pobieranie w chwili ich zapisu na listę adresową.

Możesz bez wiedzy technicznej wstawić w wiadomości miasto osoby, kraj, a nawet to z jakiego dostawcy internetu korzysta.

Tagi umiesczasz w wiadomości e-mail, a autoresponder automatycznie uzupełnia je w wysyłanej wiadomości.
WYSYŁKA ZAPLANOWANYCH WIADOMOŚCI W KOLEJCE O USTALONYCH PORACH

Ustaw godzinę dostarczania wiadomości z Twoich kolejek e-mailowych.

Nawet jeśli osoba zapisze się na Twoją listę o 1.00 nie musi oznaczać to, że w przypadku ustawienia następnej wiadomości "1 dzień po" otrzyma ją o 1:00 w nocy.

Czas dostarczania wiadomości możesz dowolnie zmieniać i zrobisz to prosto podczas ustawiania autorespondera dla listy e-mailowej.

WYMAGASZ CZEGOŚ WIĘCEJ NIŻ TYLKO WYSYŁANIA E-MAILI?
WYKORZYSTAJ OPCJE AUTOMATYZACJI I REALIZACJI CELÓW
NA PODSTAWIE ZACHOWAŃ KONTAKTÓW

REMARKETING DLA WIADOMOŚCI E-MAIL

Remarketing dla wiadomości e-mail pozwala dostosować reklamy w zależności od akcji Twoich kontaktów.

Jeśli ustawiasz remarketing „po otworzeniu wiadomości” możesz zrobić reklamę, np. na Facebooku i napisać w niej

„Otworzyłeś moją wiadomość, teraz odbierz prezent„.

Jeśli ustawisz remarketing „po kliknięciu w link” to możesz zrobić reklamę,

„kliknąłeś w link w mojej wiadomości e-mail, ale nie odebrałeś mojego kursu. Zrób to teraz”
PRZENOSZENIE LUB KOPIOWANIE KONTAKTU PO KLIKNIĘCIU W LINK

Załóżmy, że prowadzisz kurs dla swoich czytelników.

Kurs jest podzielony na 4 tygodnie. 1 tydzień to tydzień wprowadzający, 2 tydzień to tydzień teorii, 3 tydzień to tydzień praktyczny itd.

Użytkownik, aby mógł wykonać każde kolejne zadanie musi wykonać wcześniejsze, ponieważ na materiały z 4 tygodnia nie jest „od razu gotowy”.

Ale co zrobić z czytelnikami, którzy nie zdążyli przerobić 1 tygodnia, a Ty chcesz już wysyłać materiały z 2 tygodnia?

Prowadząc takie szkolenie spotkasz się z ludźmi, którzy działają według planu i takimi którzy nie nadążają / nie obejrzeli materiałów video itd.

Wysyłając materiały (e-maile) takie same do wszystkich zasypiesz tylko subskrybentów nową wiedzą, której i tak (z reguły) nie przerobią. Opcja przenoszenia (lub kopiowania według ustawień) na listę po kliknięciu umożliwia Ci zorganizowanie tego w sposób całkowicie automatyczny. Kursant zapozna się z „tygodniem 1″ i potwierdzi to klikając na link.

Po kliknięciu na link jest automatycznie przenoszony (lub kopiowany według ustawień) do listy „tydzień 2″.

Inny przykład wykorzystania tej funkcji to np. BEZPOŚREDNI ZAPIS NA WEBINAR po kliknięciu w link.

Wysyłasz e-maila i zamiast kierować ruch na stronę przechwytującą możesz w e-mailu napisać:

„Po kliknięciu w ten link zostaniesz OD RAZU zapisana/zapisana na spotkanie online”.

Dzięki temu oszczędzasz subskrybentowi dodatkowego klikania i od razu po kliknięciu w link przeniesiony na osobną listę oczekujących na spotkanie.
HIGIENA LISTY

Proces przenoszenia nieaktywnych subskrybentów na inną listę.

Po co i dlaczego?

Prawdopodobnie nie raz spotkałeś się z procesem czyszczenia list subskrybentów polegającym na tym, że właściciel listy wysyła e-maila w którym nawołuje do wypisania się z listy osób nieaktywnych.

W większości przypadków z czasem aktywność listy spada i niektóre osoby nie otwierają od nas e-maili.

Po co więc trzymać nieaktywne osoby na listach i płacić za większe limity skoro można w łatwy sposób taką listę „wyczyścić” ?
SPLIT TESTY TEMATÓW W NEWSLETERZE I AUTORESPONDERACH

W celu zwiększenia skuteczności kampanii e-mailowych zostały wprowadzone split testy tematów wiadomości, które umożliwiają testowanie tematów w jednorazowych wiadomościach jak i w kolejce FOLLOW-UP.

Daje to możliwość ustawienia kolejki wiadomości na kilka / kilkanaście dni do przodu, a następnie automatyczne przetestowanie tematów e-maili, tak aby maksymalnie zwiększyć otwieralność wiadomości.

Prosto bo na automacie i bez wiedzy technicznej testujesz Open Rate swoich kolejek wiadomości, a Autoresponder podmienia sam temat na ten najskuteczniejszy.
FILTROWANIE SUBSKRYBENTÓW NA PODSTAWIE AKCJI

Dzięki filtrowaniu na podstawie akcji subskrybentów możesz wysłać wiadomość między innymi tylko do osób, które kliknęły/nie kliknęły linków w danej wiadomości.

Możesz też utworzyć grupy osób, które nie czytały Twoich wiadomości i postarać się ich "reanimować".

Możliwości wykorzystania zaawansowanego filtrowania jest mnóstwo. To zależy tylko od Twojej kreatywności. Sprawy techniczne zostaw nam.

PRZENOSZENIE IMIENIA Z LIST NA STRONY WWW

Możliwa jest personalizacja stron WWW i wstawienie imienia subskrybenta w dowolnej części strony WWW. Może to być nagłówek, wpis na blogu, lub strona przechwytująca.

Dzięki temu możesz wzywać do akcji swoich subskrybentów po imieniu albo po imieniu zapraszać ich na Webinary.

Dzięki personalizacji imiennej możliwe jest wstawienie napisu (jak na zdjęciu poniżej) w formie „Imię, zajmij się biznesem”, i tak powstało „Marek, Zajmij się biznesem”, jeśli inna osoba wejdzie przez personalizowany link na tę stronę zobaczy „Swoje_imię, Zajmij się biznesem”.

Warunkiem koniecznym jest e-maila z autorespondera GetALL z linkiem prowadzącym do strony, na której chcemy zrobić personalizację. Po tej jednorazowej czynności „Imię” subskrybenta zostanie zapamiętane na tej domenie przez 60 dni. Oznacza to że przez kolejne 60 dni, użytkownikowi odwiedzającemu stronę będzie się wyświetlać IMIĘ, nawet jeśli odwiedzi stronę bezpośrednio.
WYSYŁANIE WIADOMOŚCI I DOPISYWANIE DO KOLEJEK AUTORESPONDERÓW NA PODSTAWIE ZACHOWANIA KONTAKTÓW

Segreguj listę adresową na podstawie zachowań użytkowników. Przenoś / kopiuj subskrybentów na listy i dopasowuj wiadomości do poziomu ich zaangażowania w czytanie Twoich materiałów.

Dajemy Ci możliwość rozpoczęcia sekwencji wiadomości na podstawie klików na stronie WWW. Dzięki umieszczeniu kodów sledzących na stronie WWW możesz rozpocząć personalizowaną sekwencję wiadomości w zależności od tego czy subsrybent kliknął w link.

Możesz również utworzyć osobne kolejki wiadomości na podstawie tego, czy subskrybent otworzył lub kliknął w linki w Twoich wiadomościach e-mail.

Połącz cele ze sobą i utwórz zaawansowane reguły tak aby jeszcze lepiej segregować listę.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Biuro Obsługi Klienta czynne jest codziennie od 10:00 - 17:00.
Opieka techniczna przez całą dobę 7 dni w tygodniu.






GetAll.pl należy do
TFB GROUP Sp.z o.o
Św. Filipa 23/4
31-150 Kraków
NIP: 6762474679
KRS: 0000499144

Opiekę prawną zapewnia
Sternalski Kancelaria Prawna
KONTAKT
Skontaktuj się

Biuro Obsługi Klienta czynne jest codziennie od 10:00 - 17:00. Opieka techniczna przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.