Jak działa wtyczka Feedback i dlaczego generuje naszym użytkownikom dodatkowe transakcje dzień pod dniu?
To proste.
Wyobraź sobie, że sprzedajesz buty sportowe.
Klient wchodzi na którąś z kategorii w twoim sklepie internetowym. Szuka butów danej marki, w konkretnym kolorze i rozmiarze 44.
Znalazł.
Jest bliski kliknięcia KUP TERAZ. Niestety, okazuje się nie masz w ofercie koloru białego.
Klient rezygnuje i chce opuścić Twój sklep. Za chwilę stracisz kupującego i potencjalny zysk. I tutaj wkracza do akcji inteligentna wtyczka Feedback. W momencie zamykania strony klientowi zostanie wyświetlony komunikat w stylu:
Mam do ciebie prośbę. Chcemy jak najbardziej udoskonalić nasz sklep, dlatego proszę Cię o krótką opinię. Napisz czego brakowało w naszym sklepie i jak możemy go udoskonalić? Jeżeli napiszesz krótką odpowiedź otrzymasz specjalny bon o wartości 20 złotych do wykorzystania przy najbliższych zakupach.
Jeżeli użytkownik za pomocą wtyczki Feedback napisze Ci odpowiedź np. nie posiadacie butów marki xyz, rozmiar 44 w kolorze białym. Masz szansę przekonwertować tę osobę w stałego klienta.
Zobacz jakie masz możliwości:
Po pierwsze, otrzymujesz dane klienta wraz z jego pytaniem. Ty, albo ktoś z obsługi może odpisać nawet w 30 sekund, że posiadacie te konkretnie buty i za godzinę znajdą się one w ofercie Waszego sklepu.
Po drugie, przestajesz tracić potencjalnych klientów. Możesz reagować na bieżąco, nawet gdy jesteś na zakupach i masz do dyspozycji jedynie smartfona. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta GetAll.pl i szybko odpowiesz na pytanie klienta.
Po trzecie, budujesz BARDZO wartościową listę mailingową potencjalnie zainteresowanych. Możesz automatycznie dodać ich do autorespondera i wysłać im kolejkę emaili przekonujących do kolejnych zakupów. Pomyśl tylko jak zwiększy się częstotliwość zakupów w Twoim sklepie przy zastosowaniu tej technologii?
Po czwarte, twój sklep z każdą sugestią staje się coraz bardziej dopasowany do potrzeb klientów.
Po piąte, zwiększasz szansę na darmowy ruch z Google. Na każde pytanie klienta możesz odpowiedzieć indywidualnie za pomocą specjalnego panelu. Ale to nie wszystko. Na część pytań możesz odpowiedzieć na blogu podpiętym pod sklep internetowy.
Skoro kilku klientów miało podobne pytania i wątpliwość, to wpis na blogu, w którym odpowiadasz na te wątpliwości przyciągnie Ci nowych potencjalnych klientów. To logiczne.
Po szóste, znacznie usprawnisz proces obsługi klienta w swoim sklepie internetowym. Okazuje się, że jednym z najczęstszych powodów rezygnacji z zakupów w sklepie internetowym jest lekceważenie klientów. Inteligentna wtyczka Feedback pozwala Ci reagować na pytanie szybciej i łatwiej niż konkurencja.
To tylko niektóre korzyści z zastosowania wtyczki feedback. Zainstaluj wtyczkę już teraz, być może właśnie w tym momencie tracisz bezpowrotnie kolejnego klienta.