Ładowanie
Jeszcze chwilkę

Ty zajmij się biznesem,
sprawy techniczne zostaw nam


Wszystko czego potrzebujesz, żeby sprzedawać w internecie.
Jeden login, jedno hasło i natychmiastowy dostęp do narzędzi
nowoczesnego marketera.




Autoresponder


Kreator stron


PopUp i Widget


Feedback



Kontakter


Remarketing


Ankiety


Sprzedaż




Automation


GetPush



Feedback

dowiedz się dlaczego
Twoi klienci odchodzą do konkurencji?


Czytaj opis



Jak za pomocą kilku kliknięć myszką dowiedzieć się dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie internetowym?

Jeżeli sprzedajesz w Internecie to tak naprawdę musisz znać odpowiedź na dwa fundamentalne pytania:

Pytanie # 1 Dlaczego klienci kupują właśnie u Ciebie?
Pytanie # 2 Co powoduje, że potencjalnie zainteresowani rezygnują z zakupów?

Znając odpowiedź na pierwsze pytanie masz szansę utrzymać dotychczasowy poziom zysków. Wszystko świetnie, ale co zrobić gdy NIE zadawala Cię poziom sprzedaży?

Zainwestowałeś w sklep internetowy niemałą sumę. Musisz płacić pracownikom, a sprzedaż ani drgnie. Znasz to uczucie? Dlatego prawdziwy WZROST sprzedaży da Ci odpowiedź na to drugie pytanie

Co powoduje, że klienci tak SZYBKO opuszczają TWÓJ sklep internetowy i porzucają koszyk pozbawiając Cię potencjalnych zysków?

Wydaje się to proste i logiczne, ale jak w praktyce zapytać wszystkich odwiedzających Czego brakuje w naszym sklepie? Wiem, że nie jest to łatwe, dlatego stworzyliśmy SPECJALNE rozwiązanie dla przedsiębiorców internetowych. Posłuchaj

Jak działa wtyczka Feedback i dlaczego generuje naszym użytkownikom dodatkowe transakcje dzień pod dniu?

To proste.

Wyobraź sobie, że sprzedajesz buty sportowe.

Klient wchodzi na którąś z kategorii w twoim sklepie internetowym. Szuka butów danej marki, w konkretnym kolorze i rozmiarze 44.

Znalazł.

Jest bliski kliknięcia KUP TERAZ. Niestety, okazuje się nie masz w ofercie koloru białego.

Klient rezygnuje i chce opuścić Twój sklep. Za chwilę stracisz kupującego i potencjalny zysk. I tutaj wkracza do akcji inteligentna wtyczka Feedback. W momencie zamykania strony klientowi zostanie wyświetlony komunikat w stylu:
Mam do ciebie prośbę. Chcemy jak najbardziej udoskonalić nasz sklep, dlatego proszę Cię o krótką opinię. Napisz czego brakowało w naszym sklepie i jak możemy go udoskonalić? Jeżeli napiszesz krótką odpowiedź otrzymasz specjalny bon o wartości 20 złotych do wykorzystania przy najbliższych zakupach.

Jeżeli użytkownik za pomocą wtyczki Feedback napisze Ci odpowiedź np. nie posiadacie butów marki xyz, rozmiar 44 w kolorze białym. Masz szansę przekonwertować tę osobę w stałego klienta.
Zobacz jakie masz możliwości:

Po pierwsze, otrzymujesz dane klienta wraz z jego pytaniem. Ty, albo ktoś z obsługi może odpisać nawet w 30 sekund, że posiadacie te konkretnie buty i za godzinę znajdą się one w ofercie Waszego sklepu.

Po drugie, przestajesz tracić potencjalnych klientów. Możesz reagować na bieżąco, nawet gdy jesteś na zakupach i masz do dyspozycji jedynie smartfona. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta GetAll.pl i szybko odpowiesz na pytanie klienta.

Po trzecie, budujesz BARDZO wartościową listę mailingową potencjalnie zainteresowanych. Możesz automatycznie dodać ich do autorespondera i wysłać im kolejkę emaili przekonujących do kolejnych zakupów. Pomyśl tylko jak zwiększy się częstotliwość zakupów w Twoim sklepie przy zastosowaniu tej technologii?

Po czwarte, twój sklep z każdą sugestią staje się coraz bardziej dopasowany do potrzeb klientów.

Po piąte, zwiększasz szansę na darmowy ruch z Google. Na każde pytanie klienta możesz odpowiedzieć indywidualnie za pomocą specjalnego panelu. Ale to nie wszystko. Na część pytań możesz odpowiedzieć na blogu podpiętym pod sklep internetowy.
Skoro kilku klientów miało podobne pytania i wątpliwość, to wpis na blogu, w którym odpowiadasz na te wątpliwości przyciągnie Ci nowych potencjalnych klientów. To logiczne.

Po szóste, znacznie usprawnisz proces obsługi klienta w swoim sklepie internetowym. Okazuje się, że jednym z najczęstszych powodów rezygnacji z zakupów w sklepie internetowym jest lekceważenie klientów. Inteligentna wtyczka Feedback pozwala Ci reagować na pytanie szybciej i łatwiej niż konkurencja. To tylko niektóre korzyści z zastosowania wtyczki feedback. Zainstaluj wtyczkę już teraz, być może właśnie w tym momencie tracisz bezpowrotnie kolejnego klienta.
„Brzmi świetnie, ale czy wtyczka feedback działa tylko w sklepie internetowym?”

Nie, nic z tych rzeczy. Wtyczkę Feedback oprócz sklepu internetowego możesz wykorzystać kreatywnie w wielu innych przypadkach.

Strona internetowa – jeżeli sprzedajesz usługi za pomocą strony internetowej po instalacji wtyczki dowiesz się, dlaczego klienci nie dzwonią i nie zamawiają twoich usług. Czasami jedna zmiana na stronie może dać Ci nawet 80% więcej zamówień przy tym samym ruchu.

Blog – jeżeli prowadzisz bloga po zainstalowaniu wtyczki feedback dowiesz się dlaczego czytelnicy tak szybko opuszczają Twoje artykuły? Jakich treści brakuje im w twoich tekstach? Dzięki tym informacjom nie tylko stworzysz lepsze artykuły, ale także zbudujesz listę mailingową potencjalnie zainteresowanych.

YouTube – być może nie lubisz pisać. Może jest tak, że większość Twojego ruchu pochodzi z YouTube. Świetnie, tutaj też wykorzystasz wtyczkę. Zamiast pisać odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów odpowiedz na pytania za pomocą wideo. To da Ci kolejne wyświetlenia filmów a co za tym idzie wzrost liczby transakcji.
Jak 5 minut pracy da Cie więcej transakcji i odwiedzający w sklepie?

Instalacja i konfiguracja wtyczki nie zajmie Ci więcej niż 5 minut. Możesz samodzielnie wrzucić kod na stronę główną lub skorzystać z wtyczki wordpress. Informacje nt. instalacji są szczegółowo wytłumaczone w naszej bazie wiedzy.

Podsumujmy. Odbierając dostęp do wtyczki

- możesz błyskawicznie reagować na pytania klientów nawet gdy jesteś na zakupach. Twoja konkurencja zacznie zastanawiać się dlaczego klienci wolą kupować u Ciebie.

- zaczniesz budować wysokiej jakości listę mailingową potencjalnych klientów

- dowiesz się czego brakuje w Twoim sklepie internetowym i zaczniesz to dostarczać. Dzięki temu przyciągniesz jeszcze więcej wymagających klientów.

- masz szansę na wyższe wyniki w Google za pomocą artykułów odpowiadających na realne problemy klientów. To da Ci przewagę nad konkurencją, która może też ma bloga, ale znajdziesz tam artykuły pisane na siłę, pełne nudnych i napakowanych definicjami tekstów.

Wybierz poniżej swój pakiet.
Zainstaluj wtyczkę Feedback i przestań robić prezenty konkurencji



KONTAKT
Skontaktuj się

Biuro Obsługi Klienta (tel. 12 333 70 14 oraz 17 789 10 66) czynne jest codziennie od 10:00 - 17:00. Opieka techniczna przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.

Getall.pl należy do TFB Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (31-150 Kraków, ul. św. Filipa 23/4) zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia Wydział XI Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000499144, Kapitał zakładowy: 5 000 zł, NIP 6762474679, REGON 123048916