Ładowanie
Jeszcze chwilkę

Ty zajmij się biznesem,
sprawy techniczne zostaw nam


Wszystko czego potrzebujesz, żeby sprzedawać w internecie.
Jeden login, jedno hasło i natychmiastowy dostęp do narzędzi
nowoczesnego marketera.




Autoresponder


Kreator stron


PopUp i Widget


Feedback




Kontakter

Remarketing


Ankiety


Sprzedaż




Automation


GetPush



Kontakter

Jak zwiększyć nawet o 63% ilość
leadów telefonicznych na stronie, blogu lub sklepie?


Czytaj opis



Czy nie jest tak, że pomimo iż posiadasz na swojej stronie zakładkę KONTAKT to korzysta z niego niewielka liczba osób?

Twój problem nie jest odosobniony.

Według statystyk, w niektórych branżach, tylko 1-3% internautów dzwoni bezpośrednio z numeru podanego na stronie.

Dlatego stworzyliśmy wtyczkę Kontakter, która przekonuje internautów do pozostawienia swojego numeru telefonu i zwiększa ilość sprzedaży telefonicznych nawet o 63%.

Po tym jak klient zostawi kontakt do siebie, Ty otrzymujesz sms z jego danymi.

Oddzwaniasz i zamykasz sprzedaż.

Jak widzisz cały proces jest naturalny i niezwykle prosty
Dlaczego Twoja firma potrzebuje Kontaktera?

Powód # 1 Klient, który prosi o kontakt jest bliski podjęcia decyzji zakupowej. Tym samy zyskujesz przewagę nad konkurencją, która nie zbiera leadów telefonicznych.

Powód # 2 Klienci często nie kupują, bo nie rozumieją Twojego produktu lub usługi. Za pomocą Konktaktera masz szansę rozbić najczęstsze obiekcje i wątpliwości potencjalnie zainteresowanych.

Powód # 3 Automatycznie budujesz bazę telefoniczną swoich klientów. Pozwala to sprzedawać jednemu klientowi przez lata. Dobry sprzedawca jest w stanie osiągnąć konwersję na poziomie 63% z leadów telefonicznych. Zauważ, że jest to lista kontaktów osób wstępnie zainteresowanych a nie „zimne leady” kupione na Allegro.

Powód # 4 Podnosisz jakość obsługi klienta. W czasach gdy dziennie nasz umysł atakuje ponad 3 tysiące przekazów reklamowych utrzymanie relacji z klientami to klucz do sukcesu firmy. Oddzwaniając nawet w 2 minuty wywołasz u klientów efekt WOW!.

Powód # 5 Konktakter pomaga udoskonalić Twoją firmę. Biznes budujesz dla klientów i to ich potrzeby są najważniejsze. Wyobraź sobie, że codziennie możesz zapytać o opinię dziesiątki albo setki zainteresowanych? Dzięki tym informacjom możesz tworzyć nowe produkty, rozwiązania czy rozszerzać swój asortyment.
Przykład zastosowania Kontaktera

Strona internetowa agencji ubezpieczeniowej

Właściciel strony instaluje w mniej niż 7 minut wtyczkę Kontakter. Internauci, którzy odwiedzają stronę szukają informacji nt. ubezpieczenia OC. Po kilku sekundach od pojawienia się potencjalnego klienta na stronie wyskakuje ikona przekonująca do pozostawienia numeru telefonu.

Odwiedzający stronę jest zainteresowany ubezpieczeniem OC, dlatego zostawia swój numer. Właściciel strony otrzymuje po kilku sekundach sms-a z numerem potencjalnego klienta. Oddzwania w czasie 1 do 2 minut i odpowiada na pytania klienta. Klient umawia się na podpisanie umowy w siedzibie firmy.

Oto 7 dodatkowych funkcji Kontaktera

- Możliwość ustawienia automatycznego przekierowania po podaniu numeru telefony. Możesz ustawić przekierowanie na stronę dziękuję lub One Time Offer.

- Możesz wybierać spośród 6 gotowych ikon wyskakującego widgetu, dzięki czemu po testach wybierzesz najskuteczniejszą ikonę.

- Możliwość ustawienia czasu i częstotliwości pojawiania się wtyczki na stronie, dzięki tej funkcji ustawisz Kontaktera w taki sposób, aby nie przeszkadzał osobom odwiedzającym Twoją stronę.

- Możliwość dopasowania kolorystyki wtyczki do Twojej strony lub sklepu

- Brak limitu połączeń z klientami. Możesz wykonać nawet 1000 połączeń miesięcznie a cena wtyczki nie ulegnie zmianie.

- 3 wersję popupów z możliwością dodania własnego zdjęcia lub grafiki

- gotowa instrukcja krok po kroku jak zainstalować wtyczkę Kontakter.

Wybierz poniżej swój pakiet.
Zainstaluj Kontaktera i zamieniaj obserwatorów w klientów jednym telefonem

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Biuro Obsługi Klienta czynne jest codziennie od 10:00 - 17:00.
Opieka techniczna przez całą dobę 7 dni w tygodniu.






GetAll.pl należy do
TFB GROUP Sp.z o.o
Św. Filipa 23/4
31-150 Kraków
NIP: 6762474679
KRS: 0000499144

Opiekę prawną zapewnia
Sternalski Kancelaria Prawna
KONTAKT
Skontaktuj się

Biuro Obsługi Klienta czynne jest codziennie od 10:00 - 17:00. Opieka techniczna przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.